Godmorgon lööördag!

Igår vaknade jag upp tidigt och drog iväg till tandläkaren och jag trodde mitt liv skulle ta slut där men konstigt nog kändes det mer som en spa-behandling, kanske kan sluta vara rädd nu (a) :D

Efter det drog jag hem och fixa mig och sen umgicks med familjen, åt frukost och pratade en massa :) ♥

Sen åkte jag iväg till Nyköping, sen vidare till min fina och satt och lyssna på musik ett tag innan vi åkte ner till stan och sen gick och kollade på bio. Hade en annan tradition när Twilight-filmerna kom ut förut, men som tur är så stod Hasseliten ut med att titta på den med mig, so sweet :) Vi hade jättemysigt och åkte sen helt speedade hem till han igen och spelade spel tills sent på natten, och så sov vi båda i koma och vaknade nu vid 1-tiden. VÄLBEHÖVT! :)

Nu ska jag vakna till, hoppa in i duschen och fixa mig lite för ska senare idag till min underbara Yasmine och myspysa och "plugga lite", förhoppningsvis så somnar jag i hennes säng sent inatt efter ha pratat en hel del skit och mumsat i oss massa gott. Länge sen vi umgicks hon och jag, så det kommer bli bästa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0