Familjen, <3

Haft sån skön dag idag, vaknade och kilade iväg med mamma för att kolla upp lite sista-minuten saker, sen började jag baka inför julen så började med lillasysters favoriter! :) Ringde hem storasyster som kom och rev runt i jul-lådan med mig och vi hittade en massa roliga saker! Så vi pyntade och skrattade en hel del! :) Slått in julklappar har vi också hunnit med. Sen har vi umgåtts hemma bara och det har varit så otroligt skönt. Jag saknar att vara hemma. Imorgon tänkte jag börja städa inför jul, framför allt ta tag i mitt rum, det mesta är gjort men ska ge garderoben en hel del tid.
Snart är det jul, bara några få dagar kvar. Och jag längtar så mycket, vi kommer ha en toppen-dag.
Det vet jag, love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0