BESKED FRÅN UTBILDNINGEN!

Vaknade helt lugn idag med täpp näsa och ont i halsen. Japp, blivit sjuk igen.. F*N! :(
Får tacka min kära baba som blev sjuk men sen åkte till Tyskland men hann smitta min
lillasyster som i sin tur smittade mig. Härligt att vi delar på allt i familjen. Yööööh. :D

Men skuttade sen upp för att kolla posten då jag fått svar om min utbildning jag sökte i höstas. Och självklart blev det ett JA. Allting flyter på så härligt så det är inte klokt! Så i februari börjar jag plugga för att bli Butiks-/Avdelningschef på Campus i Nyköping, såklart, haha. Nyköping är fan min stad känns det som, där lyckas jag med allt :P

Så nu är det bara småsaker som behövs fixas. Och stora beslut att ta också. Vad händer med Italien?
Fast vilken business-women jag kommer bli. Det känns så jävla lockande. Jag läääängtar!!

Just nu firar jag detta med Ricinolja i håret och hoppas jag kliver in i skollokalerna med fint långt hår.
Sen ska jag fixa mig och bli människa, känner mig full med energi och mjukiskläderna drar ner mitt humör. Har inte klätt mig i vanliga kläder på flera dagar men nu jävlar vilken kick jag fått!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0